Trzecia odsłona National Sales Congress – Mistrzowskie Strategie Sprzedaży, wydarzenia dedykowanego specjalistom i menedżerom sprzedaży odbędzie się 26 września na PGE Narodowym. NSC to przede wszystkim wysoce merytoryczne wystąpienia uznanych praktyków oraz duży zastrzyk motywacji od wybitnych mówców i mistrzów sportu. Całości wydarzenia przyświeca idea dążenia do mistrzostwa, które w każdej dziedzinie wymaga wypracowania zestawu podobnych cech i zachowań.

W bloku motywacji wystąpią Jacek Walkiewicz – psycholog i jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców, oraz Karol Bielecki – legenda polskiej piłki ręcznej, uczestnik Igrzysk Olimpijskich, wicemistrz świata.

Motywacja to tylko jeden z wielu aspektów National Sales Congress, na który składa się łącznie pięć bloków wydarzeń.

Kongres sprzedażowy tworzy 8 tematów z zakresu social sellingu, skalowania sprzedaży B2B, cold callingu, sposobów komunikacji z klientem. Wśród prelegentów między innymi: Nikolay Kirov – wykładowca na studiach MBA, doradca w zakresie negocjacji, budowania relacji w biznesie i rozwoju,  Marek Skała – trener warsztatowy, który od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów, Olga Kozierowska – bizneswoman, dziennikarka, działaczka społeczna, trenerka i mentorka. Założycielka pierwszej w Polsce organizacji działającej na rzecz przedsiębiorczości kobiet.

Drugą ścieżkę National Sales Congress stanowi Kongres Managerów – program poświęcony zarządzaniu sprzedażą i zespołami handlowymi. W gronie prelegentów doświadczeni praktycy: Bogdan Sosnowski, który 11 lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY (P4 Spóka z o.o.), Radosław Żemło – Dyrektor Sprzedaży w Grupie Pracuj, Natalia Bogdan – założycielka międzynarodowej firmy rekrutacyjnej Jobhouse, Zbigniew Wierzchołowski – Dyrektor Departamentu Sprzedaży Regionalnej i SME W Ringier Axel Springer Polska i Barbara Piasek – seryjny przedsiębiorca z wcześniejszym 10-letnim doświadczeniem korporacyjnym.

Nowością podczas jesiennej edycji Kongresu będzie debata NSC Best Practices, wieńcząca program „The Best Sales Director”, który jest przeznaczony dla charyzmatycznych managerów i dyrektorów sprzedaży oraz właścicieli firm, którzy pełnią swoje funkcje z wyjątkowym zaangażowaniem tworząc strukturę opartą na efektywności. Debata poruszy m.in. kwestie takie jak trendy i innowacje w sprzedaży – jak sprawdzają się w praktyce, relacji marketing – sprzedaż, rozwiązywaniu spornych kwestii na linii handlowiec – manager/ dyrektor.

Podczas wydarzenia nie zabraknie treningu umiejętności praktycznych. Warsztaty networkingowe z budowania efektywnej sieci kontaktów poprowadzi Artur Sójka – praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji.

Uczestnicy National Sales Congress będą mieli również okazję przetestować w praktyce zasadę “6 stopni oddalenia”. Nad tym, aby nawiązywanie nowych, cennych relacji biznesowych przebiegało efektywnie, będzie czuwał moderator – Grzegorz Turniak wraz z Akademii Rekomendacji.

Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Koźmiński Executive Business School – lidera programów MBA w Polsce oraz Kirov Strategic Negotiators – wiodącą w Polsce firmę szkoleniowo-konsultingowa specjalizującą się w programach rozwoju umiejętności miękkich i strategicznych.

Pełna agenda dostępna na: www.nationalsales.pl/kongres-nsc-program