W dniu 28 marca 2019 r. odbyła się II edycja National Sales Congress, wydarzenia dedykowanego menedżerom sprzedaży oraz wszystkim, którzy na co dzień mierzą się w pracy z klientem. Organizatorem Kongresu NSC jest International Center of Events. Patronat mediany nad tym wydarzeniem objął magazyn Controlling i Zarządzanie.

Widzimy wiele zależności pomiędzy sukcesem w biznesie, a dążeniem do mistrzostwa w sporcie… – tymi słowami Organizator rozpoczął II edycję wydarzenia, które na stałe powinno wpisać się w harmonogram wszystkich zajmujących się sprzedażą. NSC to niesamowita dawka motywacji, mnóstwo praktycznych wskazówek z zakresu nowoczesnej sprzedaży, nawiązywania relacji z klientem, a także zarządzania zespołem handlowym oraz polityką cenową. Innowacyjne podejście Organizatorów, łączące cechy mistrzów ze świata sportu i świata biznesu, po raz kolejny sprawiło, że w Galerii PGE Narodowego zagościły tłumy.

Ponad 700 uczestników – managerów i dyrektorów sprzedaży, trzy sale i networking biznesowy. Wszystko to jednego dnia w bardzo sportowej i prestiżowej lokalizacji.

W sukces drugiej edycji nie wątpili także Partnerzy Merytoryczni, którzy towarzyszyli projektowi od samego początku: Kirov Strategic Negotiators – wiodącą na polskim rynku firma szkoleniowo-konsultingowa specjalizująca się w programach rozwoju umiejętności miękkich i strategicznych oraz Koźmiński Executive Business School – lider programów MBA w Polsce.

International Center of Events od lat współpracuje z Akademią Rekomendacji Grzegorza Turniaka – która podczas NSC zadbała o sprawne nawiązywanie relacji biznesowych.

Podobnie jak ostatnio, uczestnicy mogli wziąć udział w dwóch ścieżkach wydarzenia: Kongresie sprzedażowym oraz Kongresie Managerów. Pierwsza z nich dedykowana jest osobom bezpośrednio pracującym w sprzedaży, podejmująca m.in. tematy social sellingu, personal brandigu czy technik zamykania sprzedaży. Po raz kolejny furorę na scenie zrobił Nikolay Kirov z tematem Spiral Dynamics. Wielkie brawa otrzymała także Dagmara Pakulska prezentując skuteczne sposoby sprzedaży na LinkedIn.

Druga ścieżka przeznaczona jest dla menedżerów wyższego szczebla, dyrektorów oraz właścicieli firm. Podczas  spotkania uczestnicy mogli wysłuchać m.in. wystąpień na temat zatrudniania utalentowanych pracowników działów sprzedaży oraz ich skutecznego wdrażania do pracy czy zarządzania polityką cenową produktów. Bardzo wysokie oceny za wystąpienie otrzymali: Bogdan Sosnowski, który 11 lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY oraz Andrzej Falkowski – profesor zwyczajny na Uniwersytecie SWPS, autor i współautor kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologii poznawczej i psychologii stosowanej w dziedzinie zachowań konsumenckich, rynkowych i wyborczych.

Nowością podczas II edycji był blok warsztatowy „Trening pokonywania obiekcji”, prowadzony przez Sebastiana Goszcza.

W bloku motywacji uczestnicy mogli wysłuchać wystąpień Jakuba B. Bączka – trenera mentalnego, który wraz z polską kadrą siatkarzy zdobył złoto na Mistrzostwach Świata i Jerzego Górskiego –  Mistrza Świata Double Ironman, którego historię znamy z filmu “Najlepszy z Jakubem Gierszałem w roli głównej.

Podczas całego Kongresu uczestnicy mogli na żywo oglądać powstającą mapę myśli – tworzoną na innowacyjnym interaktywnym Flipie od Partnera Technologicznego Kongresu– firmy Samsung.

Partnerami marcowej edycji byli także: firma szkoleniowo-konsultingowa Froniu oraz Mu Interactive – multi-dyscyplinarna grupa kreatywna, która ma jeden cel: tworzyć niebanalne i skuteczne kreacje digitalowe.

Kiedy następna edycja?

Nie mogliście Państwo wziąć udział w marcowej edycji? Tylko do 14 kwietnia trwa przedsprzedaż na jesienną edycję wydarzenia, która odbędzie się już 26 września 2019 r., również na PGE Narodowym. Szczegóły programu będą dostępne wkrótce, ale my już wiemy jedno – to wydarzenie na które zdecydowanie „warto się wybrać, oraz się opłaca”.

Szczegółowe informacje: www.nationalsales.pl