O TYM SIĘ MÓWI
Wywiad: Rachunek kosztów wyzwaniem rozwojowym controllingu
Polskie firmy są gotowe na Przemysł 4.0
2018 rok to dobry czas na zmianę pracy
Wieści z rynku

WYMIANA DOŚWIADCZEŃ
Marta Celej
Rachunek kosztów klienta
Monika Hyra
System ERP jako element przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa

CONTROLLING I RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
Paweł Musiał
Controlling a modele biznesowe
Michał Chalastra
Bezpieczne struktury rachunku marżowego na poziomie strategicznym i operacyjnym

RACHUNKOWOŚĆ I SPRAWOZDAWCZOŚĆ FINANSOWA
Tomasz Iwanowicz
Pole minowe sprawozdawczości finansowej
Marek Sporny
Rewolucyjna zmiana dotycząca rocznych dokumentów finansowych

RAPORTOWANIE
Tomasz M. Zieliński
Kalkulacja kosztów i rentowności klientów z wykorzystaniem zasobowo-procesowego rachunku kosztów (ZPRK/RPCA) – case study
Roman Kotapski
Koszty pozyskania klienta – czy za wszelką cenę?

ZASOBY LUDZKIE
Dorota Sędek
Prokrastynacja – zmora menedżerów XXI wieku – jak sobie z nią poradzić?
Agata Pietroń-Pyszczek
Telepraca jako forma zatrudnienia – kiedy, dlaczego i jak wdrażać?
Aleksander Binsztok, Paweł Miłoszewski
Konflikty pracownicze – rola menedżerów i działu HR

ZARZĄDZANIE
Mariola Kotłowska
Pomiar dokonań w perspektywie klienta jako istotny element zarządzania przedsiębiorstwem

WSPARCIE TECHNOLOGICZNE
Małgorzata Maciągowska
Budowanie lojalności klientów w oparciu o dane, czyli jak zmierzyć niemierzalne?

PRZY KAWIE…
Andrea Smolarz
Klient obraca wodę na młyn